TISDAGS HÄNG.

att känna att man nästan ska dö...att man nästan har tinitus i ögonen...ja det kanske låter knas men det är nog en bra gemförelse tror jag..då det bara skiiiiner in i ögonen., och man vill  bara stiicka utr dom för att slippa smärtan :(

men om manbortser från det så kan detta bli den bästa veckan på länge.. alltså måste detta vara den bästa tisdagen då den tillhör denna vecka...

jag ska inte säga för mycke.men jag vet att jag kommer göra en vän mycket mycket glad, jag kommer själv få enormt skoj och jag vet att min bil kommer gilla mig efter detta äventyr. oooh ja!!

näe nu måste jag nog få i mig lite mat om jag ska orka denna dag....sen blir det till apoteket för att kurera mig själv,
inte glöma ett frimärke on the way!

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0