OJ OJ!

Idag har det varit en kaos dag. men jag gillar det ändå på någe vis. vet inte riktigt vad det är. men det liksom är bara att jobba på. det löser sig ju, så är det ju! så länge var och en sköter sitt så blir det gör bra! :)

häromdagen fick jag ett sms av jessica, fröken haaga. det stod "ring 020-84 44 48!", jag blev ju orolig, tänkte att det är ju bäst att jag ringer upp, hon kan ju vilja någe. kanske är ett nummer dit hon är eller så.. bara det att i andra ändan är det en röst som svarar och säger "hej och välkommen till alkohol linjen, har DU problem med alkohol?!"

va faaaan, och hon ska vara min vän! jag dricker bara i lagom mängd! haha. men vist, erkänner att det va ganska roligt! :)

hihi!  http://www.vardguiden.se/Tema/Alkohol/Alkohollinjen/

nu börjar jag bli trött, hettsäter direkt från en chokladkaka på 200g. orkar inte ens bryta bitar, utan tar verkligen en monstertugga direkt från "kakan". helt magiskt!

LEGENDARISKT! HEROISKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0