mixer rädd!

igår hände det som jag inte trodde sant. jag blev rädd för en mixer som satte igång att mia. grejen va den att det va någe vajsing med den..så jag och shanntie började mecka...oh ett tvb så började den mixa. blev rädd, fick någon typ av fnitter kolik och föll ihop i baren med handen på mixer locket, annars hade det vart jordgubbskladd all over my body! och det hade ju inte vart så skoj..eller?

idag skiner solen och jag ska börja jobba klockan 18. känner att detta kommer att bli en fantstisk kväll. hejo hå! jag är på topp vill jag bara meddela. och igår, oj då va jag speedad, och vet inte ens varför. men det va skoj!

har även hittat en kille som vill gå på hoffmaestro! WOHOOOO! ja är såå nöjd nu! :)

detta bliiiiiir en bra sommar!

ps..heeeeeeeej, det är jag som hör av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0