helgen.

i helgen jobbade jag - massor.
vm avgördes, jag tyckte dock att holland förtjänade att vinna, men ack - silvermedaljen knep dom för tredje vm i rad. stackarna. men jag får ju hoppas att spanjorerna är glada. congratz grabbar. i söndags kväll körde jag magnus, mats och kock 1 ett race genom att dricka ett par järn, bärs och sedan spela lite black jack. det va skoj. hej o hå! :)
gårdagen bjöd på sömn fram till klockan 15.30, därefter middag med ett par hof på old house med lisa, därefter joinade nattis, hennes bror patrik och sedan lilla david. det va en mysig afton. många skratt och och lika många jäspningar. kvällen avslutades med popcorn och film.

nu är klockan 09,00 och jag luft torkar för att snart bege mig till las jobbo. för att pinna av ett par timmars jobb. det är la gött!  :)

ha en bra dag everybody!

vill bara visa min nya tattoo också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0