18.28

jag skulle vilja gräva bort stavsjö. eller flytta på det. kanske lägga det uppe i norrland någonstanns. det är verkligen ingen del som vi behöver. jag har aldrig hört någe skoj om stavsjö. har inte ens hört att det bor folk i stavsjö. bara att man kan tanka bilen där. och att det är som en genomfart mellan nyköping och norrköping. så jag tänkte så här. om vi alla hjälps åt med att flytta på stavsjö, så kommer nyköping och norrköping rammla närmare varandra. och det är väl det alla vill egentligen. eller? jo men så tror jag att det är. jag vet iallafall två stycken som tycker det. så när alla har greppat sina spadar kan ni väl ringa mig...så kör vi igång. och om det nu är så att det bor någon stackare i stavsjö så borde dom bara bli tacksamma som får komma upp til svenska fjällen och se sig lite om. så vad bra. då är vi överens.

IMORSE- vaknar lite innan klockan. ringer vårdcentralen..kl 09.48..dom ringer upp mig omkring 09.50. men suveränt. då lägger jag på i 2 minuter så hörs vi då. mycket riktigt dom ringer upp som dom lovat. jag ligger då åter i sängen och fnissar lite med min kära roomie som ligger i sängen breve. jag svarar artigt och berättar att jag verkligen fått borelia och behöver nog medicin. hoppsan. check fick en tid 8.30 på onsdag. bra jobbat jennie. sen vare det här med com hem räkningen som tydligen inte blitt betald heller..bara att ringa dit då. men han va typ dum i huvet så jag sa något i stil med att "jaja, jag väntar med att betala ett tag till så får vi se vad som händer, smile"!! haha. sen va det dags för kläder - springfrukost. och det är verkligen sanning, min kära roomie testade på buttler livet genom att stå i mitt kök och hålla ett glas juice i ena handen och en tallrik med två knäckebröds mackor i andra handen..så samtidigt som jag piffade till mig, kunde jag äta stående och behövde aldrig lämna spegeln.

mattias buttler poäng : 8/10. (tappade två poäng på att han inte gjort sig tip top notch snygg, bättre lycka imorgon....eller)

....sen kasta sig ner på cykeln, och vasd möts man av. tre polisbilr och ett vimmel av poliser. vad hade hänt där kan man ju nyfiket undra. tyvärr ingen insider info där., även om man tycker att det vore ju enkelt för en liten polis dotter att fixa. men ack så svåra mina föräldrar är att få tag på.

väl på jobbet så gav barnen mig så mycket energi. jag blev på bra humör och har lattjat massor idag, det har vart skip-bo, uno, och massa andra rolia spel. just ja. jag har ritat lite med kidsen också.

och en mycket trevlig, go o söt människa säger att jag är duktig. jag citerar..elle näe det gjorde jag vist inte då jag raderat skiten. men det va snällt iaf. och det va inte bara för att han flörtade, utan för att han ärligt tyckte det va fint.  vad tycker alla andra då.. haha....



fantastikt. nästan helt magiskt. haha! strålande, brilljant färgval!

(detta kan nog vara dagens största skämt!)









jordens bästa pasta!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0