PRÄMIÄR!!

Premiär måndag kl 21.00

Anna från Bjuv, Maria från Västerås och Agnes-Nicole från Borås har en sak gemensamt - de lever the American Dream med full lyx och flärd. Lämna den svenska vardagen du med och häng med till Hollywood för att se dessa tre kvinnor berätta om lyxlivets framsidor. Och baksidor.


jag ska erkänna! jag är avundsjuk. pratade just med mattias om hur irriterad jag va över att dom har privata jet plan och hur dom köper make up för 16.000$ i månaden. hur dom har privata kockar, nannys och buttlers som springer om kring o fixar allt. men ok, jag ska släppa bomben. jag är avundsjuk. jag skulle villja leva deras liv. om jag slipper botox och guld smycken. jag är avundsjuk. hela sverige hör ni det nu..

JENNIE KAIJSER ÄR AVUNDSJUK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0