MÅNDAG MORGON.

Alltid lika roligt att vakna före väckarklockan på en måndag morgon..Eller?
Ja själv tycker jag att det är blandade känslor. Samtiidigt som jag då försöker intala mig att kroppen antagligen sovit klart, där av uppvaknandes, men min andra halva säger att det va ju förbannat onödigt att jag inte bara vände på mig och somnade om istället. Klockan är nu 09.21 och solen börjar komma fram, dock bara 12 grader ute. Så inte direkt juli-varmt ute. Näe!

Idag då, vad händer då? Jo först ska jag ta mig till jobbet, 11-17. Efter det tar jag den sk.a gröna ormen som förflyttar massa människor från hållplats till hållplats. I mitt fall ska jag åka från slottet (A) till ramdalsbadet (B). Där jag skall kasta mig i vattnet och simma ett riktigt hårt pass va tanken. vad sägs om...

2009-09-21

400 insim
4x100 me 1-4 v10
50 dury
8x50 fr ben 1-4 (platta) v10
50dury
6x100 ry v15
50 dury
10x25 fr MAX v10
200 avbad

/2400 meter

Ja det får bli dagens simpass. Tror jag kommer behöva en respirator efter detta. Men det kan det vara värt.

Längtar tills på lördag då jag äntligen ska få min födelsedgas present, Cats Musical. Ska bli så fantastiskt, magiskt roligt. Längtar längtar! Mattias försviner antagligen iväg i helgen på ett litet äventyr. Får väl se hur det blir med den saken. Jessica lär ju komma hit o hänga så det blir trevligt. Hon hade tydligen gjort ett försök med att bjuda hit kex1&2 på bärs afton också. får se hur det går med den saken. 

Nu ska jag käka frukost vilken kommer bestå av flingor, fil, banan och russin. GOTT!

over&out  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0