21.46

jag kommer in i den heta värmen. vad kan det vara, 75 (?) grader, stekande varmt..jag sätter mig ner med min nakna hud och...oups..inser att vafan satte jag mig inte på handduken för?, det är ju svin varmt på bastu trä bänken...bränner till på skinkan. aouch. sliter tag i handduken virar den om kroppen. sätter mig ner igen. mycket bättre. mitt hår är vått och klibbar lite mot ryggen. jag slappnar av och känner hur skönt det är. värmen som klibbar fast mot min hud. hur den verkligen får mig att slappna av. underbart. efter ett par minuters sittande i bastun känner jag hur svetten börjar komma. det börjar bli varmt, riktigt varmt. känner hur skiten i huden börjar krypa ut. härligt. börjar svettas känner hur kroppen blir allt renare och renare. efter ytterligare ett par minuters svettande går jag ut..ställer mig i duschen igen. sköljer av mig hudens skit. hudavlagringar. ren. går in en snabbis i bastun igen. torkar mig lite. går sedan ut till omklädnings rummet. sätter mig ner på bänken och bara njuter. njuter av att jag är på så himla bra humör. att jag har simmat. att dagen har varit helt underbar. med massa glädje och många skratt.

en speciell person, som fortfarande får vara hemlig, men kan avslöja att det är en person som är en korsning av stålmannen och byggare bob, pratade med denne person efter träningen idag. och jag blir verkligen glad. underbar kännsla. älskar verkligen när någon kan få mig att skratta. alla som kan få mig att skratta r mer än hjärtligt välkomna in i mitt liv. och framförallt denna trevliga korsning av stål och bob!

god natt sverige.

ps. jag och mattias är verkligen på riktigt sambos från och med idag. han fick sin första post hit idag. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0