21.04

..dåså!

klockan slår 17.00. jag hoppar upp på min cykel trampar för glatta livet för att hinna med bussen..och jag cyklar då så snabbt att jag hinner cykla fel..en omväg och allt blir fel.. mattias tycker då bestämt att han ska ringa polisen (aka min mamma) för att dom ska beslagta min hoj bara för att jag är en fara för andra och mig själv...främst för andra! så när jag väl kom fram till bussen skull emattias berätta för mig vad han hade ätit till middag..han hade ätit...

ööh...öh, klokramp...hmm..öh, klättermus..eller..jag menade raggmunk.

intressant mattias! men hoppas det va gott..

...åter till bussen. väl på bussen, tok fullt med massa äckliga ungdomar som slutat skolan o hängt två timmar på stan istället för att göra någe vettigt med sin tid (börjar jag bli gammal...). bussen går i takt med musiken som dånar i mina öron ner till grannkommunen OXELÖSUND!

härligt.

snabbt in...byta om..men vem möter jag inte i korridoren om inte thomas. det va som fan..den lilla rackaren..vad är oddsen till att möta honom... som sagt..in o byta om. på med baddäkt badmössa, googles.

ner i vattnet..fram o tillbaka.. fram o tillbaka.....!! blev tillslut 2200M...hmm..tveksamt om dte är godkänt..men jag hade iallafall lite teknik-träning med mina blivande simmare..... lovley!

sen blev det buss...cykling...soffan...idol och ett par asgarv senare så sitter jag är oh funderar på varför folk som är så värdelösa inte blir stoppade av vänner, familj, ah..vad som helst..grannen som säger..DU KAN INTE SJUNGA!!!!! men nej då... gapa skrik...fäll en tår..stackars askungen., du kommer aldrig kunna stå i ett fullsatt globen iaf. soppa!!!

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0