11.12

kul jävligt kul. om ni nu alla undrar varför jag inte bloggat ett par dagar är det verkligen inte för att jag är lat..utan det är bara för att jag fått borelia på benet. inte så jävla muntert. det kan tydligen vara farligt..så jag tänkte..eller jag menade mera efetrssom jag inte vet hur lång tid jag har kvar att leva..skulle jag uppskatta presenter och lite extra glädje från folk. kan ju trotts allt vara nära till mr död kommer och hämtar mig, och det skulle väll vara tråkigt om just DU inte kunde med gott samvete släppa tanken om mig..eller elleeer? så det jag behöver är extra kärlek samt presenter...roliga presenter..typ en resa till mallis. eller 10ggr hos en massör. eller varför inte bli bjuden på bio.... då har vi en deal allihopa nu då!

JAG HAR BORELIA, OCH NI ÄR EXTRA KÄRLEKSFULLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0