11.05

Idag vaknade jag cirka 10 minuter innan klockan ringde..hur irriterande det än verkar så just idag va det helt okey. jag vaknade med ett leende på läpparna och kände mig utvilad, glad, och full med energi. Jag slår på tven i samma veva som jag går ut i köket för att göra lite frukost.

Kefir
Havrekuddar
Skivad banan
Russin

Hur gott som helst. Går tillbaka till sängen för at njuta av den extremt goda och avancerade (?) frukosten..Då till en skräckblandad glädje ser jag att det är en sån här ord tävling på kanal 5..jag blir som helt beroende av sådant. Blir helt fast och energin bara sprutar ur mig...vill ringa, vill gissa vill vinna. jag ringer då in hela tre gånger (9,90:-/samtal) vettigt!! eller... svaret i andra änden är givetvis..."oh nooo, var god försök igen" jag blir vansinnig! jag kunde ha vunnit 25.000kr. visserligen visade det sig nu efter programmet att svaret jag hade i hjärnan va fel. men iaf.. tänk om jag vunnit 25.000kr. jag hade eh... ja..jag kanske hade kommit ifatt med ekonomin lite iaf.. haha!

Nu kommer snart barnen. ska bli kul idag, all energi. ska nog kunna hiotta på någe skoj. hoppas att vädret håller i sig.. sol och lite blåst just nu. så länge jag slipper regn är det bra!!

Efter jobbet ska jag träna..återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0