09.43


vaknade idag klockan 07.15 av att jag va galet kissnödig..jaha., det gick inte ens att vända sig om o hoppas på att det skulle gå att hålla sig. nej då! det va bara att gå upp och kissa. jobbigt-och det blir så förbannat ljust när man tänder den lilla lampan på badrummet. vist det går att dimmra ner den men iaf. inte så att man tänker på att det går förens man slagtit ner arslet o ska kissa..
hur som helst. jag kissar. går tillbaka till sängen för att somna om. men tror vi att detta går.. öh nej. vrida vända på sig lite..
tick tack..tick tack....tiiiiiick...
kl 09.45, dags för frukost. som idag består av RISIFRUTTI, KNÄCKEBRÖD M. LEVERPASTEJ, nu tänker ni alla..men jennie är ju lite smyg-muslim. hur går detta ihop? jo det är så att just grislever, inälvsmat utsöndrar inte det där ämnet urinenzymer som är dåligt för lederna. face it! ni kan sluta skratta och jag kan äta leverpastej!!
HAHA!
nu på morgonkvisten så här ska jag ta mig till sensum där jag ska be dom göra en ny nyckel till lilla mig. den är nämligen spårlöst borta. det är lite jobbigt. men men, det finns väl värre saker som har hänt. sen ska jag transprtera mig till jobbet på svarta faran. jobba. och när jag jobbat klart gott folk. ja då är det dags för is kall bärs samt fotboll. SWE-MALTA!!
kom igen sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0