09.41

vaknade med känslan..jag borde duscha. och då inte alls för att jag va speciellt smuttsig, utan mera för att jag kände mig smuttsig på insidan. hur jag nu ska få bort det med tvål och vatten visste jag inte. men jag vet att varmt vatten brukar hjälpa...och det gjorde det..hurra. efter en lång dusch med en härlig dans med rakhyveln över kroppen så va jag redo att fånga dagen..

...eller?

sveper ett glas iskall juice..vad händer..jo jag får jordens braiiiiiinnfreeeeze! suck..blir så trött.

sen när jag sveper ögat över köket..så undrar jag..hur gik detta till?


nio sorter till en match.. vad är grejen med det? jag blir så trött..

...och det är inte det enda jag blir trött på!

 ibland undrar jag varför inte den lilla ängeln som borde finnas på min högra axel inte säger åt mig att säga nej..neeej då.. jag har gärna två små djävular..en på varje sida..suck! dom hettsar mig till både det ena och det  andra!! hur puttar man bort dom från sina axlar..någon? någon som har ett tips??

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten ängel ligger under din fot, så om du lyfter foten så kommer den tala dig tillrätta! Ängeln alltså.

Och va fan finns det ingen trocaderoburk på bänken för!?

2009-09-10 @ 20:04:34
Postat av: Kexängeln

Ja det var ju jag som skrev inlägget.

2009-09-10 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0