TRÅK TORSDAG.


denna lilla söta unge låg och sov vid mitt cykeldäck igår. jag ville bara adoptera den. men jag har dyrt och heligt lovat mattias att inte röra den. om den skulle ha rabies. eller va det kan heta..skabb..
men sååå söt. jag cyklade iaf iväg till jobbet och när jag kom hem låg den kvar.. då fick den en gurkbit av mig...
sedan åkte jag och jesper till Chili Nam Nam och köpte födeledagskäk till min kära mor som fyllde år.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA (24 timmar efter...)

hon fick en tavla av mig...

den skulle få komma upp på väggen snarast.

hmm.. så va de det här med att kex1 ska till gotland. inatt drömde jag att han gick på båten som ska ta honom till ön...han satte sig bredvid en kvinna med en stor hund. hon va trevlig o så men något händer med båten. det blir kaos. katastrof. så snälla rickard (ja, kex1 heter rickard egentligen) undvik tant med stor hund! håll dig på säker plats!! =)
gör inget som inte jag skulle ha gjort. hahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0