SÖNDAG.


vad exakt är grejen. att ens villja begravas med sina hundar. jag vet inte riktigt men jag tycker att det är lite obehagligt. jag har ingen förståelse för det. jag vill bagravas i ett marrängswichbad men det är en annan sak.
ulf larsson va en folk kär person som tex gjorde söndags öppet. han va en stor människa. men får man verkligen begravas med sina djur? står det då tre namn på stenen? och va det så att hundana dog samtidigt? eller mördade man dom? eller hade man bara sparat dom? jag är klyven...!


jaha!! vart kommer skattepangarna gå denna gång. ja inte är det till skola, sjukvård eller andra viktiga kultur dåd. nej - denna gång går det till att skaffa nya parkbänkar. jävligt nödvändigt! jag och jessica blir lite upprörda. det finns liksom ingen mening.. inget budskap med detta. så förbanat onödigt!

då det idag är KANELBULLENSDAG så verkar den lilla draken i trädet utanför vilja baka bullar. mysigt! jag och jessica ska följa hans fotspår. bullbak och true blood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0