SOL...

...vaknade idag till solsken. är det inte underbart.

men jag är lite trött på att läsa hur folk ska begravas. för ett par dagar sen va det om ulf larsson som skulle tillbringa graven med sina hundar. idag läste jag om en "nörd" (som han kallades i tidningen www.aftonbladet.se) som hade kremerats och askan hade lagts i en tömd dator. och allas hälsningar skrevs på post-it lappar! det är ju hemskt. bara för att man gillar datorer så.. vadå? ne jag fattar inte. om jag gillar bilar ska jag så begravas i en bil? eller om jag rider ska jag döda en häst som jag blir begravd med då? eller om jag gillar sex ska jag få med mig en liten hora då? näe jag fattar inte... det kanske inte ens är så att man ligger där i evigheten., man kanske kommer till jordens rocktåg? det skulle jag gilla...weiii!

sedan läste jag en blogg idag..(http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10001582)
FINNES : bröllop SÖKES : brud

JA VAD ÄR GREJEN. DET MÅSTE VARA ETT PR-TRICK. ALLT FÖR ATT VISA UPP KLÄNNINGAR.
denna johan 31år kan ju inte ha bokat kyrka, präst, datum, musik samt sytt upp en klänning. det är ju helt absurt!
man slutar tydligen aldrig att förvånas!!

imorgon fyller min kära mor år. ska fixa en present till henne idag efter jobbet. återkommer med en bild på alstret..

alstret..altaret.. hmmm...

ha en skön dag.. ska nog in o väcka mattias lite snart.. mys!!

www.eniro.se ---> sök: jennie kaijser, nyköping!
mysigt att det står att jag delar boende med mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0