slav..


så här ligger det till. omvärlden lär nu tro att jag har någon slags skev verklighets uppfattning.
men så är inte fallet. eller jo lite, men det blir så mycket roligare då. ah det tycker iaf jag! oh ja jag vet, får erkänna. jag har en lite skev och svår tolkad verkligehts bild. så ta detta med en nypa salt okei. jag lever i min egna lilla bubbla, jag trivs där. och är du snäll kan du få komma in i den. som nu tex, har du inte redan tappat intresset ska jag nu berätta en sak som jag och två nära vänner har diskuterat om. det är zorro (som tidigare nämnts i min blogg, ang moffning) och det är en person till som inte nämnts tidigare, det är en tjej och vi kan kalla henne snövit! (välkommen) hur som helst. i flera olika situationer har vi behövt en exta, eller två extra händer. så självklart slår tanken en att man skulle villja ha det. då som i mänsklig form. i form av en kropp. vi har några exempel..

du är på ica, måste plocka varor, ganska skönt att i entrén då kunna plocka ut en liten "slav" (kalla det hjälpreda, om du så vill) mot en liten selma-peng som du givetvis får tillbaka när du ställer tillbaka honom i slavledet. han (jag kommer kalla det en han, ungefär samma sak som man säger att klockan är en hon) kommer då givetvis hjälpa dig köra kundvagnen, plocka upp dina varor på bandet, han kommer plocka dom i kassar och bära dom till bilen,, underbart i min bubbla.

du sitter hemma. har förberätt med underar tmys vid en bra film, precis när du trycker på play, så inser du att lampan i hallen lyser- och givetvis sitter du helt kungligt i soffan, så att röra på sig går fet bort - så återigen skulle den där lilla slaven sitta fint. han kan då släcka i hallen.

helt fantastiskt.

jag själv kan komma på helt ofantligt mycke saker som denna lille individ skulle kunna passa in i mitt liv

sex
massage
matlagning
städning
tvätt
tjäna pengar
insmörjning efter dusch
ah hela mitt liv skulle nog kunna vila på en slavs axel. man skulle kunna säga att jag skulle vara den lilla djävulen på axeln. jag skulle sitta där o bara njta av livet. och det bästa är att man får pengarna tillbaka när man tröttnat.

skickligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0