ONSDAG.

idag va en sån där morgon då jag vaknade upp med ett leende på läpparna, jag kan inte svara på om det va för det jag drömmde på natten, eller omd et berodde på de trevliga samtalet innan jag somnade, eller om det va för att jag sovit gott...det spelar egnetligen inte så jätte stor roll. huvudsaken är den att jag kännde mig så glad. och inget skulle kunna föstöra denna dag för mig...

...så jag gick upp..naken och in på bvadrummet. såg mig i spegeln..tänkte..detta kan bara bli bra. =)

...så efter lite fix och trix kändes allt verkligen toppen. håret blev precis som jag ville. snyggt. kännde mig snygg i kläderna. allt kändes super bra. ut i luften., denna iskalla höstmorgon. ja det va helt underbart!
och efter att nu kommit hem från jobbet och klockan är över 19 så har jag insett att detta har varit en av de bästa dagarna på välldigt länge!

tack för det!

snart en varm dusch. sen blir det nya favoritserien kl 22. SOUTHLAND på kanal3.

PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0