LÅT MIG...

PRESENTERA!!!

SNÖVIT OCH ZORRO!


här har vi två genomgoda själar. älskar domn över allt annat på denna jord. dom kommer återkomma mycket i mitt bloggande då dom är välldigt inpå mitt liv! man skulle kunna säga att vi är som en liten familj!!
jag vet nog allt om snövit. det är inte mycke jag inte vet. jag vet nog allt. vi bestämmer det. jag vet allt, hon hade tex mina trosor på sig häromdagen. då kan man snacka om att man känner varandra. eller. haha.. jag tog tillomed snövits dusch när vi duschade en dag efter träningen. jag vet många snuskiga detaljer om snövit. men det ska jag inte avslöja, vad vore det för kompis takter. fast det är ju en blogg.. ah jo jag vet inte. kan ju säga så mycket som att snövit äter penecilin, resten kan ni toka själva. zorro då. jo honom kan jag också säga att jag nog känner mycke väl. dock inte lika länge som snövit. men jag vet en hel del smarrigt om zorro också. kan tex säga att han har en passion för vissa saker som man bara önskar mankunde bemästra. han duschar helt galet länge. har tillomed hänt att zorro somnat i duschen. zorro är en genomsnäll kille, eller? jo men det är han, om man lär känna honom. kan tex säga tt zorro kom hem sent inatt, eller ska jag säga tidigt imorse! jag kan förstå att folk utifrån varken vill veta av snövit eller zorro, får båda kan vara onda. precis som jag. därav är vi en bra familj. mental high five brothers and sisters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0