kväll...

...jag vill inte vara ensam. vist kan jag verkligen uppskatta tystnaden. men det är något jag saknar.. jag saknar att känna att det är någon som andas i samma rum som mig. någon som andas av samma anledning som mig. för att vi älskar. för att vi andas genom varandra. jag vet inte riktigt. men det va länge sen jag hade den känslan. men jag känner att jag är redo för den igen. jag vill verkligen känna mig älskad och jag vill älska. jag vill vara någons andra hälft. jag vill kunna fylla i dina meningar, jag vill dela din glädje, din sorg. jag vill delta i dina äventyr. jag vill hålla din hand när jag är rädd, jag vill bli kramad när jag fryser. jag vill kunna se i dina ögon vad du menar utan att du behlver säga något. jag vill vara en del av din värld. släpp in mig, låt mig vandra genom livet vid din sida!! men.. nu va det ju bara en sak, finns du ens? jag längtar tills den dag då du står framför mig och ber mig stå vid din sida! då kommer jag säga -ja!

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Sambon

Men hjärtat, du har ju mig ;)

2009-10-05 @ 15:19:55
Postat av: jag.

jo jag vet raring. men jag vill ha något mera. jag vill ha någon som jag kan ligga un der samma täcke som. som tar på mig på ett annat sätt an vad du gör. men tills den dagen kommer så är givetvis du mer värd än guld! (kan man säga så...?!) kärlek!

2009-10-06 @ 09:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0