FREDAG.

DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS...!


jaha.. okey. så det ska vi tro på då eller? att kex1 och martin skulle stått nakna på färjan som tog dom til gotland. jag är skeptisk. jag är osäker på om havsluften är bra för dom. må gudarna vara med dom dessa dygn. annars kan detta sluta hur som helst. och det vore både dumt obahgligt och onödigt!

IMORGON- SVERIGE MOT DANMARK
VI VINNER-NI FÖRKORAR-NI FESTAR
DET HÄRLIGA MED ATT SPELA MOT DANMARK ÄR ATT DOM ÄR BRA FÖRLORARE. DET ÄR UNDERBART. HELT FANTASTISKT! DOM FÖRLORAR MED FESTAR FÖR ATT DOM ÄR NÖJDA MED VAD DOM PRESTERAT. ÄR DET INTE HELT OTROLIGT! JAG TYCKER DET. MEN JAG HEJAR MED HELA MITT HJÄRTA PÅ SVERIGE!
HEJA HEJA HEJA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0