djup..

..sorg!
det är med djup sorg jag idag sitter hemma. känns inte alls bra. trist och rent av skit tråkigt. men om en liten stund kommer min bror och hämtar mig. vi ska gå till tatueraren, samt att vi ska handla, och hämta nya däck till bilen. hans nya röda pärla. sweet.

den andra broderna är fortfarande i lumpen - saknar honom som fan.

jag tycker att livet är en jävla motgång just nu. jag vill inte. orkar inte. vill hitta på någe roligt. men hur tycker vi att det går med det då. jo oslo, och inför det känner jag mig som en så jävla dålig människa så det finns inte. det är är helt galet. jag försöker att inte tänka på det men det är fan inte lätt. suck suck suck. vcill bara kräkas på det!!

tack mattias för att du lyser upp mitt liv lite! sweet!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0