CLOWN.

ALLA TYCKER ATT CLOWNEN ÄR ROLIG. MEN KOM LITE NÄRMARE, BAKOM FASADEN FINNS EN ANNAN PERSON. TRAGISKT VA. VEM KUNDE ANA DETTA?


JAHA, LITE RANDOM TALK. DET BÖRJAR NÄRMA SIG...
...våran lilla trip till Oslo. hur ska det sluta. kexen behagar ju tyvärr inte att höra av sig. trist. jag känner bara att jag och mattias kommer ta Oslo med storm. vi kommer rocka sönder som folk säger. hehe. jag själv sitter här hemma nu och väntar på att jessica ska komma. ska bli mycke trevligt. vi ska o träna ihop sen. det kommer bli mycket nice. först ska jag ha simgruppen, sen ska vi simma 1 timma själva. funderade på att gå på ett spinningpass också. men nu när jessica kommer blir det lite mys med henne istället. har verkligen saknat henne. och då är det inte allt för länge sen vi sågs.. men ska bli skönt att hon kommer förbi. blir till att laga lite kyckling också. jag börjar bli lite sugen på mat. blev lite alkohol igår. inte varje dag man börjar dagen med äggmacka o ch en flaska rött. inte varje dag, ska sanningen fram va det faktiskt första gången. och jag tror verkligen inte att vi kommer att ta det till vana.

over and out for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0