picture.

fina pojkar i vita kostymer trallade lite julsånger i gallerian i norrköping. begåvade små pojkar. inne på toaletten på biografen fick jag och min själsfrände oss ett gott skratt. en barn toalett brevid mamma toaletten, oh jag vet att det är en mamma toalett då vi är på damernas, kan inte vara en pappa toalett. kanske eventuellt en syskon, eller mormor farmor toalett., men jag tror ni fattar. sött som fan iaf!!!

sen fick vi även ett hett tips om en parkeringsplats. ja problmet va ju bara att parkeringen existerade inte längre. haha.. lite svårt att hitta en bra plats då, eller?! häromdagen va jag med min kära mor (all kärlek till dig), hur som helst jag va med henne, och vi satt i bilen och letade efter mynt för att kunna lägga i parkerings automaten. när jag öppnar handsfacket, i där finner jag två flaskor med fejkblod. haha!! det va skoj. men det är till pappas jobb. men det var oligt, och jag skrattade länge o väl åt detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0