HELGEN.

HELGEN HAR VARIT MAGISK, TRAGISK, PATETISK OCH HELT UNDERBAR.
nu undrar ni förstås varför jag använder ord som tragisk och patetisk, men det ska jag förklara. jag träffade en kille i helgen. jag trodde han va en ärlig kille, en kille som man kunde lita på. en kille som stod för vad han sa. en kille som va rak och kunde stå för saker och ting. men det visar sig att jag står där som en idiot då lögnen börjar. här har jag gått och berättat för folk om hur bra han va, och så sparkar han omkull mig, och när jag ligger där så bara sparkar han på mig. det gör så ont inom mig. att jag blivit så jävla blåst! jag önskar inte min värsta fiende detta. för jag kan inte förstå hur man tänker när man ljuger någon rakt upp i ansiktet. jag kan inte säga att jag är jordens smartaste tjej, men jag är ju inte dum i huvudet! hur fan kunde du? hur kunde du ljuga om en sak som lumpen tex. jag menar du hittade just på 1 år av ditt liv. du fick min lillebror att tro att du va en hel go kille, en kille som gjort lumpen som han kunde se upp till. som blev lite av en förbild. men oj, det va en lögn. jag sitter här i skäms, jag skäms och tycker att det är enormt pinsamt att jag låtit min bror träffa någon som sårat sin syster så jävla hårt! det är en enorm ilska som är inom mig! jag kan nu efter ett par timmars tänkande bara säga en sak...
JAG KOMMER SAKNA DEN PATRIK JAG LÄRDE KÄNNA, DEN JAG TRODDE VA ÄKTA!!
annars så va det helt fantastiskt att träffa johan och matilda, och patriks vänner. det va nice. träffade även tobias på skaftö. det va mycke trevligt. han visade mig runt. jag spanade på nya lägenheten, jag va i simhallen, och det kändes hur bra som helst. sen att jag fick köra 47 ensama mil hem inatt, det va det sååå värt. jag längtar enormt mycke tills jag ska flytta. ska bli gööör nice....




bäver va självklart med på min lilla tripp till lund, udevalla och lysekil.
lycka till matilda på provet idag 20091123.

ÄLSKAR DIG MIN BROR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0