TÅR!

för ungefär 3 veckor sen stod allt klar. jag skulle flytta. sen den dagen hände något. nu får folk tycka precis vad dom vill om denna text. för det är mina känslor, det är hur jag känner. hur jag mår, hur min kropp reagerar på detta. till en början vill jag ju bara att alla ska veta att jag vill verkligen flytta. jag har velat det länge, av diverse själ. dels för att jag måste uppleva något nytt, och för att jag trivs inte med min livssituation här i nyköping! jag har min familj, mina vänner och enormt mycke minnen här ifrån staden där jag växt upp.men jag känner att jag måste röra på mig. se något nytt. skaffa lite mera erfarenhet av livet. och om det är någon som har problem med det så säg det. säg det hellre än att undvika mig! det gör bara oerhört ont att bara se dig försvinna. jag tycker också att det är jobbigt att vi ska vara så långt ifrån varann, men jag måste. för att fortsätta utvecklas. det bara är så!  jag älskar dig/er. jag fäller en tår för jag känner mig sviken. förlåt om jag sårat ågon på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0