snapp snapp!


oslo-det va en riktig jennie och mattias tripp. känner nog att det finns inte s¨mycket att säga. jag blev knäsvag för en kille som jobbade i baren. no shit, att jag jennie skulle tycka att det va charmigt med en kille som kan kasta glas och is i luften sen fånga det igen. jag är lättcharmad. men som sagt. oslo va roligt. men nästa gång - ett par små justeringar. oslos flygplats va mycket intressant. den va stor luftig och såg ny ut. men dom hade nästan inga flighter. nu vet ju dock inte vi iom det va för att det va lördag. men det hör inte till saken. vi mest antar detta, blir roligare så. tycker iaf jag. och mattis då såklart.


JONAS och JESSIE och FABIAN "spöket laban"
här köps det tydligen pizza. och det va inte bara en pizza. en liten pizza story. jag bar på min och fabians pizza. men glömde rätt va det va bort att jag ens hade en pizza i handen. hoppsan, den nådde marken snabbt, jessica säger då men jennie - det va ju fabians. jag smart som jag är tänker då snabbt att det är väll ändå 5sekunders regeln. haha. tar upp den o blir super nöjd. då blir jessie lite sne o säger åt mig - den där äter du inte. nehe. jag kastar iväg pizzan som en liten freesbee. kartongen åt ena hållet, och pizzan liksom dalar dansar iväg genom luften. hihi. det va otroligt roligt! 


ohlalaaaa!!
jag vet att zorro är en jävel på att moffa. men nu ska jag berätta en sak. jag känner en tjej till. jag har kännt henne i 23 år. och jag vet allt hon gjort, varje steg hon tagit, varje andetag har jag varit med henne och stöttat henne igenom. jag kallar henne ariel.

ariel är en tjej som är välldigt glad, lugn och sansad. haha. eller. eh näe hon gillar den lite rockiga stilen, lite hardcore. lite wild and crazy. skratta och busa. hur som helst, zorro har en sak gemensamt. inte bara det att dom är goda vänner, och gillar att dricka kall öl, och helt enkelt avgudar kött, samt fullkomligt älskar att suga kuk. trotts att arel härstammar från havet, och att zorro kommer från skogen (aka djungeln) så trivs dom bäst i snö! det finns en sak till som gör att man ibland bara får skämmas över, det är att zorro och ariel är välldigt lättskrämda. det är rent av en gåta. men till saken - det är att ariel kan också moffa.

MOFFA!

skillnaden är att när zorro moffar går det bara snabbt och han trycker in allt som går. lite till, nästan så han vomerar, så fullt att han ryser. medans ariel trycker in lite., öppnar upp ögonen, och ser ut som ett monster. helt galet. ariel moffade tex keso mackor igårkväll/natt. det va helt crazy.

over and ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0