SÖNDAG.

VILKEN HELG. GREJER HÄNDE DET JU ALLTID. MEN EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD..ELLER HUR ÄR DET MAN BRUKAR SÄGA...HMM...



MMM SMULTRON BUBBEL.

JAG & LENNART I SITT ESSE.

OSCAR OCH LILLA STUDENT DJURET.

koffes polare. han sitter där i svart tröja, jeans, intersport tofflor samt strumpor med hål i....det enda han ville ha va hela strumpor..men det fick han inte. det kan inte vara lätt.

LENNART KÖR HÅRT PÅ SIN UBÅTSSTIL...

oscar och hans kompis. oh här va det uppdukat för kakmoffning.

over and out. vagnhärad har fått en liten bit av mitt hjärta. ill be back...

I C U!

GALET VARMT HAR DET JU VARIT IAF... JUST NU ÄR KLOCKAN 17:54 OCH DET ÄR 24 GRADER UTE. DET KALLAR JAG HET SOMMAR VÄRME.

- DU ÄR I MINA TANKAR -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0