MÅNDAG.

CITAT FRÅN KRYSSNINGEN.

JENNIE: "tack allihopa för att ni kunde komma på mitt födelsedags kalas, tack för alla presenter.."

TESS: "kan ni sluta sälja mig...?!"

HAGGAN: "på den här här båten är alla lika mycket värda!"

JENNIE&HAGGAN: "oh., det bettar vi på"


jag och haggan trötta på E4:an hem...


oh jag så klart. jag bara älskar ju tydligen mig själv...

haggan o tess. cigg o sms.  

här är mannen "JODA" från holland, som hade varit på resa ute i vida världen i 9 månader. han har agerat munk och gått någon munk kurs. han va kul.

tack mr uniform för hjälpen! det va verkligen jätte snällt av dig! veckans ros!
det va nämligen så att hjulet på bilen rammlade av när vi åkte på motorvägen..illa. men tur att det finns snälla människor som har lust att hjälpa till...


JAG HAR SVIN ONT I HUVUDET NU.. LIKA BRA ATT SÄGA GOD NATT. GOD NATT SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Haggan

Men gud så fint blogginlägg!

2009-05-12 @ 15:50:19
URL: http://haggster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0