LÖRDAG.

JAG ANTAR UTMANINGEN.....

5 saker i min kyl
  • ÖL 
  • TURK YOGURT 
  • SMULTRON BUBBEL 
  • OST
  • TOMAT 
5 saker i min frys

  • KÖTT 
  • WOOK 
  • FISK 
  • JÄGER
  • BULLAR
5 saker i min garderob

  • MASSA LINNEN 
  •  MATTIAS KLÄDER 
  •  BLACK BLACK MJUKISAR
  • ETT DUSSIN BÄLTEN
  • MASSA FINA TROSOR
5 saker i min väska

  • PENGAR
  •  MOBIL
  •  NYCKLAR
  •  TAMPONG
  • PENNA
5 saker i min bil (NÄR PINKIE LEVDE..)

  • GULDRATT 
  • KLÄDER 
  •  BRA MUSIK
  •  STÖVLAR
  • MYNT
5 personer jag utmanar
  • MATTIAS 
  • PAJEN
  • OLA
  • ROGER
  • TESS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ame den e ju gammal ju 30/9 2008 å läget har inte direkt ändrats! Love over and out

2009-06-02 @ 23:25:18
Postat av: Tess

By the way Vet nog en sak till i din garderob hehe

2009-06-02 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0