TORSDAG. (I bilen)

Ja nu sitter vi i bilen. Jag Lilly och magnus. Lilly kör..magnus chillar med musik...party. Jag har myst ner mig med täcke o kudde...hur skönt som helst. Jag är trött som bara den. Kommer säkert sova gott i natt, som ett litet barn, som en prinsessa. Som en prinsessa som just fått se sin prins...hur han fått henne, mig att le. Oh vad jag vill vara den prinsessan. Verkligen. Aaah. Ska bli skönt att åka iväg igen, har inte riktigt kunnat hinna andas ut ordentligt hemma, så lika bra att lätta igen innan de är för sent. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Jennie, hur gick den långa resan hem?

Det var skoj att ni kom o hälsade på.

Du får gärna maila mig bilderna du tog.

Kram Mia,Marcus,Johanna & Tom (& hundarna såklart)

2009-03-25 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0