TISDAG.

idag är det som sagt tisdag och jag har jobbat., efter att ha varit ledig i över en vecka... besökte nämligen fjällen vecka 10. det va helt underbart. eftersom jag varit "sjuk" under en längre tid va det enormt skönt att få åka bort o göra något som jag verkligen gillar... snowboard. mycke snö, ett par öl o goda vänners sällskap. varvade snowboard, kexletning o öl med varandra.. hur skoj som helst.. skulle vilja åka tillbaka nu. inte bara för snön.. jag skulle vilja dit för att få må bra., känna lugnet. känna det mysiga stämmningen som sveper över fjällen, herrjedalen. härligt!! (digital kamerna krånglar...snart bilder....)



Kommentarer
Postat av: Ola

Härjedalen i Republiken Jämtland....=)

2009-03-10 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0