TISDAG.


mattias har just kommit upp ur ett par långa minuters badande. hur skönt som helst måste jag nog ändå berätta. så du som inte har badat än, borde verkligen slänga på dig badkläderna och hoppa i havet. gött.

jag efter att jag hade joinat mattias i plurret..nu ligger vi o steker i solen och gottar oss.. detta är även på mattias födelsedag. hurra hurra...oh denna kväll kommer att sluta i mjölkdrinkar..vet inte riktigt om det än bara...

just ja... piercingen är kirrad o klar, för er som inte visste...

så va det dags. patricia!! mattias och magnus.. vi håller på att äta., cecarsallad med räkor, kyckling, samt hummersoppa stod på våtran nota =)

spännande..

mmm smakade maten bra? jag vet att han gillade den, då jag va, så jag va mätt så tog han över min tallrik också.

så va det då den här kvällen på patricia.. intressant afton må jag tycka. det va ok. men har haft bättre kvällar i mitt liv. dans, shot, dans, en öl, lite mera dans, mingel, en öl, en mjölkdrink, dans, rökpaus, oh lite mera dans. så såg kvällen ut i stora drag. bussen gick hem 03:45. så minglade ut från patricia vid straxt efter tre..bara det att vi saknade en medlem av trion. mattias övernattade i sthlm. men jag och magnus tog oss tappert hem. jag blev kladdad på av en mycket läskig sthlm-are. livrädd!! bussen har nnog aldrig tagit så lång tid hem tror jag. det va fruktansvärt. ac:en va på..hade ju inte klagat om det vart 35 grader ute.. men just på natten va det ganska kallt.. väl hemma i nyköping så slutade morgonen 05:45, men en promenad alá busstationen-sommarvägen. fy fan. barfota. skabbig och jävligt. folk va på väg till jobbet..och jag iprincip gick zombie walk genom stan. tur att solen sken.. det hade ju kunat regna.. spindelnät överallt.. uh! väl hemma kudne jag inte sova. hungrig, drack bläbärs soppa, och läste ett par kapitell i min bok. sov lite.. sen va det kört. men men.. man ska inte ångra saker man gör i livet, det är just dessa saker som gör en till det man är idag.

"LIVRÄDD FÖR ATT LEVA, DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ." /KENT

Kommentarer
Postat av: Mattias

Men jag hade en trevlig kväll iallafall =)

2009-06-30 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0