LÖRDAG.

trippen till tyskland var lyckad. ganska iaf. va super skönt att komma bort lite från staden..har inte så mycket ork kvar..
middagen vi va på va mycket fin--nästan lite för fin för en tjej som mig...men klart man kirra biffen.


jag o lillebror jesper på flyget påväg till frankfurt-hahn. klockan är typ 06.00 på morgonen.. aaah härligt!

lillebor johan o hans kex blondie.

efter flyget skulle jag o mattias transporteras med buss, sen tåg sen pendel...uh. phu, ja det va mycket transporter., men det va lite äventyrligt =)

på tåget...

jag på tåget..tittar lite på den fina utsikten!

mattias hår blev självklart färgat..svensk färg, men i tysk atmosfär på hotellet.

jag har ny frippa. lugg o grejer!

ett par cyklar parkerade..hehe! helt galet... måste ha varit typ 1000st...

aids reklam ♥ tyska pengar ♥ nummerskyllt
jag har nog inte så mycket att berätta.. vi firade nyår, muskial, massa god mat..oh trevligt sällskap! ja det må jag säga..
jens, nellie, viola, k-b, gunilla, ewa, bkörn, johan, jesper, matilda, mattias o jag. ja vi spelade spel o lattjade en hel del.

KOM IGEN DÅ!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hmmm... Vilken fin bild du la in på mig...

2009-01-05 @ 18:59:07
URL: http://thetias.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men herrijävlar vad cyklar, hur hittar man åt sin cykel i det dära vimmlet. Usch vilken hemsk tanke, då går det nog snabbare med bussen ;P

2009-03-08 @ 15:09:07
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0