TISDAG.

TOP NOTCH!

JAG VILL BÖRJA MED ATT TACKA KEX1 & KEX2 FÖR EN HELT FANTASTISKT SKOJIGT DYGT! JAG TRODDE INTE ATT DET FANNS TVÅ LIKASINNADE MÄNNISKOR DÄR UTE. HIGH FIVA FÖR ROOMIE LIVET!

halet roligt att ni lyckades knäcka lösenordet..samt att ni efter lite krångel lyckades hitta hit. skoj skoj. och har även konstaterat att det är den längsta efterfesten någonsin som jag och mattias deltagit på.. vi va med på förfesten..missade dock festen..men den skötte ni fint själva., men vi va med och styrde upp efterfesten med stolthet! att spela kubb klockan fem på morgonen har aldrig skett förrut. men grymt skoj! har nu i efterhand hört av en granne som undrat om det va vi som partajjade där.. hehe.. stämmer ju bra! nästa gång..hur ska vi lyckas knäcka det..!? hmm..kryss.. ah låter fint! östersjön här kommer vi!

NYKÖPING`S festdagar är över, vi jobbade på. mattias i öl-tältet och jag som värdinna i gripsholmsparken. hur trevligt som helst. men nu är det över, och efter dessa dagars slit så har vi dagen till ära till bringat hela dagen på havet.. fått lite färg..grillat lite. jag mattias och jonas. tack för idag grabbar! nästa gång står inte jag får att tvätta grillen. USCH!!

annars så har lördag-söndag vart en av de bästa dagarna på hela sommaren!! tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0