TISDAG VS ONSDAG.

va har vart på fredö i 24 timmar.. herregud. ja vad säger man. vi drack starköl, drack snaps, samt att vi åt kräftor och grillad kyckling...riktigt gott.
vi spelade även poker.. jag vann, mattias vann och lasse var allmännt dålig!


denna lilla skapelse är en tavla som hängde inne i min farmors sovrum när jag va liten, och när hon levde vill säga. den satt precis ovanför sängen vilket gjorde att jag inte kunde sova och varje gång jag skulle sova över så slutade det med att vi fick hänga något över tavlan så jag kunde slappna av...och kunde sova. jag trodde nu att jag vid farmors bortgång skulle slippa tavlan för gott..men igår när jag skulle springa ner och kissa.. vad återfinner jag..jo tavel-jäveln på insidan av toalett dörren. vad har jag gjort för att förtjäna detta. den är ju galet obehaglig ju!! GGAAAAHH!



utsikten från sommarstället är inte fy skam.. vi va även och badade igår kväll. så galet varmt och skönt i havet. man ville vara i hur länge som helst. det va verkligen skönt. 24grader typ. vi hoppade, dök, halkade, rullade runt,  utövade konstsim, drack ölen, körde lilla båten. hoppade lite till i vattenet. ja det va alldeles underbart!! vill bada mera!!

SNAPPSVISA:

"HÄSTEN DEN HAR FYRA BEN,
HÖNAN DEN HAR TVÅ,
PILLEPILLESNOPPEN HAR INGA BEN..
MEN DEN KAN STÅ ENDÅ!!
SKÅL!!"

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0