HUR PATETISKT FÅR DET BLI....

DENNA MYCKET INTRESSANTA FÖRELÄSNING!!

2009-08-29   17:50:23   Johan   JENNIE''   jag va med i slagsmål på Stureplan för 2 år sen
2009-08-29   17:50:23   Johan   JENNIE''   ca
2009-08-29   17:50:29   Johan   JENNIE''   en tjej blev provocerad
2009-08-29   17:50:38   Johan   JENNIE''   bla hotad till livet
2009-08-29   17:50:41   Johan   JENNIE''   av en kille
2009-08-29   17:50:48   Johan   JENNIE''   lr en huligan om man så vill

FORTS...

Johan säger:

ett bråk mellan oss och dem men han menar på att vi ska avlägsnas från platsen innan han ringer polisen han tror alltså att vi är upptrappningen till bråket så vi tvingas gå ut där det är så jag hamnar i den situationen annars hade jag aldrig tagit den vägen iaf man går ut och försöker tar det som en man men han som jag loskade i ansiktet kommer fram och skallar mig i ansiktet sen slår han mig med högern jag trycker upp en feting i käken helgalet slagsmål mina polare kommer ut och håller i mig hans polare i honom vi lugnar oss blöder som fan trycker upp mig mot porten en polare står och håller i mig lr typ ska skydda sig har han tänkt sig jag säger typ fattar du inte att du håller i mig du skyddar ju mig inte släpp mig men han är för full för att förstå det de menar väl på att jag kommer bli nersparkad till marken om jag går ut där men en kille kommer fram och lappar till mig iaf hårt flera ggr jag står där bara kan inte göra så mkt du vet han är ett sånt där äckel som gillar att le när han slåss typiskt psykopatmanér ser du den här och dundrar in i ansiktet hur som helst nån minut senare börjar vi lugna ner oss han ska ringa efter flera helt otroligt jag försöker be om ursäkt för att vi bråkade och säga att han betedde sig som en jävla idiot men han lyssnar inte så jag ger han fingret ber han dra åt helvete för sitt patetiska liv kutar därifrån fast de jagar mig ända till tunnelbanan säkert 10 pers hinner dock före kutar in på Mcdonalds sitter typ där en halvtimme för jag är säker på att de ska döda mig men jag tappade dem redan vid Stureplan så det är lugnt resten av kvällen och natten och jag kan åka hem utan problem  ska läggas till att han var en bajen baby squad lr bajenfan samma pack det hade inte vart nåt derby lr nåt de va bara det hade bajenkläder på sig spelar iofs ingen roll.....


JA VAD VET JAG. MEN DETTA ÄR NOG FN DET ROLIGASTE JAG VART MED OM! HAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0