TORSDAG.



 

jaha..då va det påsk igen..det är med blandade känslor jag skriver idag. just som det känns nu är det inte speciellt många som år mig att le. men ni som gör det ska ha ett enormt stort tack. jag vet inte hur jag hade klarat av detta annars. att skatta betyder massor för mg., att få vara glad. känns lite som om det är min grej., att vara glad.. det sägs att det strålade om mig förr.. men det gör inte det längre...bara ibland., så kan det stråla igenom. oh dom gångerna värdesätter jag enorm mycke.. som sag idag ärdet påsk.. varför firar vi påsk. religioner hit o dit. jag tycker det är en dag man ska kunna berätta för nära o kära att dom betyder mycke...så jag tar väl o börjar..

min lillebror jesper. du är underbar. du får mig alltid att skratta., älskar dig enormt mycke och glöm inte att jag alltid inns här för dig.

lillebror johan. du är underbar. älskar dig. jag är stolt över dig att du snart ska ta studenten och sedan nalkas lumpen. go for it. gör mig stolt....dock är du inte leka manlig när du trär på en nylonstumpa...hmmm.

sexi!

här har vi johan. du får mig att le och skratta varje dag. det är underbart. jag vet inte hur du lyckas., men varje gång du gör det så blir jag varm. tack för att du finns där ch får mig att le. tycker om dig! glöm inte det...

mr mj. du är underbar. hur hade jag klarat detta utan dig. jag säger bara DU&JAG mot världen.. den dagen som kommer snart..du vet vad jag menar. jag hoppas att dina o mina drömmar går i uppfyllelse snart..för det är vi världa. tusen gånger om! älskar dig.

TESS, men jag kallar henne tess. om jag inte haft dig att venilera med så hade jag nog haft sönder öronen på någon annan. tack för allt. glöm inte att jag alltid finns här för dig... alltid 24 timmar om dygnet. älskar dig!

solen kikar fram..så fram med brillorna alliohopa. sommar o sol o kort tight kjol!

jao., jag va hemma hos la familja en snabbis igår. gärna att ingen kan ställa sina skor åt sidan., istället återskapas någon form av gladiator sm för att komma fram till dörren HYSTERISKT!!!

kissemissen i solen. mys.

hehe.

som vanligt avsluta med lite ego bilder på mig själv.. så funkar det ju uppenbarligen. kunde ju lägga in någe annat...men efterssom jag är lite söt får dte bli så. hehe..

GLAD PÅSK ALLIHOP!!!
kärlek.

Kommentarer
Postat av: tess

Du vet att mina öron tål jävligt mycke till ;) älskar dig oxå och älskar att de i alla fall har börjat skina om dig ibland igen saknat jay to the kay love

2009-04-10 @ 22:37:37
URL: http://geggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0