MÅNDAG.

JAG HAR FÅTT KLAGOMÅL! OCH SJÄLVKLART GÖR JAG NÅGOT FÖR ATT TILLFEDSTÄLLA DETTA KLAGOMÅL. HAHA. DU VET VAD JAG MENAR..

köpte sommarens första glass med mattias idag nere vid hamnen. det va mycke gott. docj va det välldigt mycke läskiga fåglar, flygande råttor, som vill anfalla och ta våran glass. morr.

ser det gott ut eller vad? jag vill bara ha mera mera mera...jag hade de tre smakerna av päron, polka och choklad. tyvärr.. och då menar jag TYVÄRR, blir jag lika besviken varje gång jag väljer chokladglass - min hjärna tror nämligen att det ska smaka himmelskt gott, men ack så fel.,. det är inte så gott som min hjärna tror..

här är lite äckel som tess gjorde.. jag rös över hela kroppen, det va så jävla vidrigt. men av någon anledning drack jag alla!  hipp hipp hurra!!

BAKOM MINA SOLGLASÖGON...LALALAAAA.....

ja denna dag har iaf varit mycke bra.. härlig dag på jobbet.allt flöt på. jag känner mig lite tung i huvudet..och lite förkyld. men jag kommer snart igen.. jag kommer fixa det. eller alla säger det så får vi se hur det blir med den saken.. jag vill så mycke att det snart kankse inte går att genomföra allt. men jag ska försöka.

MISSION : fixa mitt körkort, nin mamma säger att man kan faktiskt inte gå omkring utan ett helt år. men orka, man kan ju ha passet med sig. det säger ju polisen. men men.. mamma har alltid rätt..eller?

mattias ligger på min soffa och tittar på max payne. det är grymt bra om jag får tycka till lite.

hej då, oh ola..hoppas det gick bra att komma hem till ditt nya kvinnokollektiv med den mysiga stökstämmningen, som inte gjorde så mycke för det luktade ju kvinna, hårspray, parfym, hud lotion...mmm. okey et kan jag gå med på att det kan lukta gott o så.. men det måste ju vara lite sexuelltfrustrerande? oh en sak..det där med trosorna på golvet, och bh-n i soffan...det tycker iaf inte jag är speciellt trevligt. jag vet inte.. jag är inte kille så jag kan inte svara på det...  men om min kille la sina kallingar på toalettgolvet hade jag inte gillat det...men men..var o en får tycka om vad dom vill!


Kommentarer
Postat av: Ola

Bra där........=)

2009-04-20 @ 23:13:09
Postat av: tess

hörruu för det första klaga aldrig offentligt på mina shots ;) hade de vart mitt spritt föråd hade de aldrig blivit kack shots but i did my mission kaijser fylla ;) love

2009-04-26 @ 23:11:39
URL: http://geggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0