LÖRDAG.

igår hade jag och mattias en trevlig dag.. först målade vi...sen blev det nostalgi musik. aaah. underbart. mattias lagade mat och jag agerade någon slags hoppy dj. hehe...
idag är det super fint väder igen... dock inte fullt lika varmt...balkongboysen håller på utanför...dom låter massor... mitt lilla huvud får ont. hehe... men det blir fint.. verkligen! synd att dom inte är så heta..! hehe...

jag har iaf målat ett barnrum i buskhyttan, åt en grabb som älskar simpsons. han ska få sitt rum idag för första dagen... hoppas han gillar det.. =)




så¨fint så fint. tack för hjälpen mr M.J. smile. vi har gjort ett bra jobb.. han kommer sova såååå gott.

sen va ju jag på en tripp till norrland igen...för ett tag sen...
massor med snö...


på en tur med bilen hittade jag och mattias en soffa.. haha.. så fint!


min älskling...

SODASTREAMAD OBOY!

Kommentarer
Postat av: tess

oohh no vi som hade målat den ¨så fint men nu e de bara 2 veckor kvar tills vi kan pimpa den nya puss

2009-04-05 @ 21:13:17
URL: http://geggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0