LÅNGFREDAGEN.

jaha., idag har man varit lite duktig. bytt till sommardäck på bilen., tvättato damsugit den. samt lärt mig lite delar som jag inte kunde..se hur länge jag kommer igåg det..nte speciellt länge om jag känner mig själv rätt. skulle villja kunna massa mera. jag har iaf sökt skol idag., det tycker jag är duktigt.i göteborg och östersund. hoppas verkligen att jag kommer in i göteborg., då vet jag någon som följer med. oh då skulle jag bli glad iaf..  snart ska jag lämna the forest för att åka in till stan, hämta hem tess, handla och köpe en cheese. det har hon önskat sig. jag börjar bli trött igen. hur är det möjligt..
just ja..åter tilldet där med att jag sökt skola.jag skulle vilja komma in., för gör ja det så blir jag nog litekickad till att flytta, börja om på nytt...se framåt. en ljus framtid. the future!

THE FUTURE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0