LÖRDAG.

Idag är det lördag. Jag hade velat gå på dia psalma, men kom något ivägen. Åkte med Ted ned på stan tidigare idag. Handlade lite öl på bolaget, bud, andersson, corona och några andra läckerheter. hoppas du får trevligt. Själv strosade jag gatan upp mot öster, mötte mattias bror anders, sen kom tess, mattias him self, och senare även kalle. blev en burgare, samt en hof, och en 6:a päronvodka, sprite och lime! herrejösses. jag som inte druckigt på en månad. hur skall detta sluta! förbannat! hehe... kan ju bli kul. eller kattastrof! antar att det blir alternativ 2! suck..
 
Hur som haver, en mycket speciell människa sa idag till mig att jag ska tänka possitivt och göra saker som gör mig glad., och sluta analysera så mycket. mycket klokt sagt, desstå svårare att leva upp till.. ahhh! 
 

THE BEST OF THE BEST, THE CHAMP OF THE CHAMP. THE BEST FIGHT EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0