FREDAG.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. känns som om jag har tappat min fantasi förmåga någon gång på vägen hit tall data stolen. tragiskt. Vad är det som har hänt då!  -Jo det är ju så att jag har bestämmt mig för att flytta. min deadline är iallafall december. Sen vet man ju inte exakt hur det går med det...? Men kan ju alltid hålla tummarna iaf! Känner att jag måste göra detta. Må det vara att jag flyr, men då får det gärna vara så! Jag måste!  Härom veckan målade jag och Mattias i min lägenhet, prickar i vardagsrummet, samt space gröna streck i köket. sat säkert i en halvtimma och bara njöt av det vackara som vi målat fram. VACKERT.

Annars tycker jag inte att det händer speciellt mycke skoj just nu.. det som är lite härligt är ju det att hösten kommer närmare o närmare för varje dag som går. Det innebär ju att snön är på väg den också. Och efterssom jag är en riktig snö lover, så är det ju perfekt. tror det kommer bli en underbar vinter! Måste bara se över mitt snowboard paket, skulle behöva nya bindningar, samt nya skor. men det är ju bar bortskämmt! Skulle villja hitta nin extreme jacka också, men den är ju borta som jag vet inte vad, den finns verkligen inte.

$, ja det skull evara något! hade ju månadslön förra månaden, förbannt. fick då bara 4.000:- i lön denna månad.. haha. illa. riktigt illa! Men  Men., för jobba destå hårdare nu i oktober. För när man flyttar behöver man ju pengar. Så är det ju. Folk som säger att pengar inte är allt är ju dumma i huvudet! Pengar är allt. Så är det bara! Hur hade du annars tänkt att få mat på bordet. kläder, boende. Allt roligt kostar ju tyvärr pengar! Så är det bara! Men det är ju inte bara här det är så., utan i hela världen. papperpengar är ju av träd. Kan man inte bara hugga ned någrea extra ekar., jag menar en fullvuxen ek lär ju kunna göra ett par miljoner smala slinka sedlar..eller? Dåsa! säkerligen en miljard sedlar tillochmed. Vad är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0