TORSDAG.

i tisdags va det en arrangerad maskerad på lotsen. självklart va vi där.. jag anna mattias =)

syskonen daltons skulle jag villja säga ;)

hur coolt är inte detta..? right!

anna, yeah, va hon inte snyggingen själv?

jag. kännde mig själv ganska busig.

det va en lyckad kväll tycker jag. blandade känslor. lite ångest. men värt ett försök att ha roligt. tycker nog att jag lyckades ganska bra trotts allt.

LÖRDAG.
ah då hände det också saker. tass firades, vi firade!! norrköping!

jag, dock sne ;)

tias =)

vi åkte spårvagn till tess mamma, intressant med tanke på att vi inte gjort det förr...
skoj skoj. oh jävligt billigt!! 13:-

TISDAG MORGON JOBBET.
prins caspian kliver på en liter mjölk..rackarns, vem får det på sig om inte.. jag!!

min mysiga sko ligger där, ned mjölkad!!! luktar inte gott idag kan jag säga!

TJING!!  ♥

Kommentarer
Postat av: vick

prins caspian gärna... du kan ju dock inte förvänta dig att en prins ska städa själv, eller... ÄÄÄLSKAR kostymerna, kanske stjäl temat till halloween :D. sms imorse mycket omtyckt :)! saknas!! puss

2008-10-30 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0