ONSDAG.


men självklart!! idag öppnar city gross på påljungshage i nyköping.
HYSTERI!!
ja det kan man ju lätt säga. öppnade fö en liten stund sedan, rent ut sagt 17:00 (osdag.22/10).
har då öppet till minatt. hurra. vad trevligt. vad är grejen., det är ju sjukt. hur kan folk var så lyckliga över att ytterligar en mataffär hamnar i stan.. gör det ju bara ännu jobbigare att välja vart man vill handla.. o maj gard! 
ah så jag hade ju bestämt mig för at INTE åka o handla, ens titta på afären förens om kanske 1 månad eller så.. men så sa jag just till ted att jag ville ha candy.. lysande tyckte han. då kan vi ju kika på city gross samtidigt.
ja men verkligen. kul det ska bli.. hoppas dom har gott candy bara...

har även lärt mig ett  nytt ord idag----> SKRÄVLARE.
förklaring då, synonym till skryt, fast en mera oskyldigt positiv och öppenhjärtlig form. en person som sysslar med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0