FREDAG.


hur kul är det att tanka. inte det minsta skulle jag villja säga. piss piss!! kolla bara in vad dyrt. tankade nämligen teds bil idag efter jobbat. kan säga att jag va ju inte direkt ensam... det är ju lön!!

här är ju även jag som är lite bitter i teddans baksäte.. suck. vad är mitt problem med att vara sur tvär o bitter hela tiden. det är ju förbannat jobbigt o vbara det. skulle ju vara roligt att lägga krafterna på annat... eller!?

jag och mattias va o poer walkade häromdagen och såg då ett djur. skjukt stopr för att vara ett så pass litet djur.. en mask. i grotesk storlek! hehehe... fy fan! oh mattias har ändå storlek 43... hmmpf!

saknar.

som sagt helg igen. det är galet vad veckorna går snabbt. heeeel galet!
kan ju säga till alla som läser, att jag ska bättra mig. ska bli gammla glada jennie. hon som ville att livet skulle vara skoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0