TISDAG.


idag har det varit en mycket givande dag. började med ett privat ärende. som sedan övergick till att umgås en stund med kalle. intressanta saker skedde då, kalle shoppade bla två fiskar. som om han inte redan hade tillräckligt. vi va påcitygross, samt jysk! köpte mig nya sängkläder. mys mys. eftermiddagen ledde till en snabb visit av josefine forsman..även ted. trevligt. jag täffade sedan mattias (nyklippt) på stadens gata där vi begav oss till birgers och åt en trevlig måltid., och såg sedan bond, james bond. helt okey faktiskt!! sevärd. se it!

jag prövade faktiskt ett par skor idag..ett par snowjoggers.. det är verkligen som att gå på moln...men tänkte att såna kanske jag inte ska ha.. så köpte mig ett par vita. den daen jag har självförtroende nog att gå i ett par snowjoggers, den dagen skall firas!!!

hurra!
köpte dick ett par andra..ett par vita.. mycket sköna, och mycket luddiga =)

hmm. har faktiskt något mycket viktigt att berätta..!! jag jennie kaijser, bakade bullar häromdagen.. vanliga kanelbullar..och för att göradet behövs mjölk.

i detta fall.. 1liter mjölk! jag jennie kaijser är inte den smartaste människan på denna planet, utan börjar mäta upp mjölken...
1dl.....
......2dl.....
...3dl...
...osv...

......................10dl...

och till min förvånad är det mjälk kvar i paketet.. nästan 1½dl..vad är grejen med det?? så jag hade alltså 11dl mjölk i mitt 1liters-paket. vilken vinst. jackpot!

hmm.. va det någe mera..det va det säkert.. får väl återkomma.. eh a just det., dom ska mäta balkongerna på torsdag. vad är grejen med att mäta balkongerna o börja bygga dom mitt i vintern!? suck.!

"MEN JAG ÄR SNYGG!"  /en go vän sagt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0