TISDAG.



ja så här va det. jag behövde hjälp av polisen. det är så att jag behöver att ett utdrag ur belastnings registret på mig själv.. är så att jag ska jobba med barn så behöver man det, får nämligen inte vara straffad sen tidigare. men den lilla kvinnan i växeln tyckte jag skulle använda internet o beställa. men mitt nät har varit ur funktion så det va ju anledningen till att jag ringde. hon undrar då vart jag bor, svarar nyköping, då tycker hon att jag minsann kan gå in på stationen sjölv och hämta en sådan blankett. tack för ingenting då! jag ger nu en telenor-stämpel till polisen. kanske hade en anledning till varför jag inte gick till stationen. tex. det regnade! :)

sen även en sak till.. trodde man skulle anmäla om man tappat, alt. haft sönder sitt körkort..så det är i flera delar..men tydligen inte. intressant!!



ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0