TISDAG.

VAD VILL MAN EGENTLIGEN.....

...ja det är mycket man vill ha här i livet.
idag har jag fått mig en tanke ställare.. är allt närmare än du tor..?


den snygga...

den händige, och snygga...

money...

love!!

vad är dte egentligen.. jag tror nu mera att det finns mycket närmare än du tror. bara att du inte vågar förstå det. och om man nu skulle våga förstå detta..vågar man då öppna sina ögon??
jaa..vågar eller vågar inte.
jag vågar inte.
hur ska jag kunna.. kan ju bli ledsen, sviken. har man råd med det.
jag vet vad jag vill ha.. det är alt.4. jag vill ha kärleken!!!

------:-----
kanske tänker man rent av alldeles för mycke.. kanske ska man bara låta det hända...ah kanske.

--;-@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0