TORSDAG.

det är nu bestämt, bokat och klart. vi firar nyår i tyskland. detblir härligt. firandet börjar på skavsta, jag, johan, jesper, mattias och blondie! flygert går en 30/12 klockan 06:50, härliga tider, suck! så så blir det med den saken.. kanske blir skoj. jag hoppas verkligen det. eeh...det som känns tungt rär att jag kommer träffa ted lite snabbt idag., sen kanske på söndag eller måndag nästa vecka, han ska nämligen till riga i helgen.. jag hoppas att han får skoj, men jag kommer sakna att inte bara kunna rta med honom. patetiskt. men va fan.. så är det. bättre att vara ärlg om det än att inte berätta alls.. eller..!? det tytcker iaf jag. eller.. gör jag de bara jobbigare för honom?? åh för det är ju inte meningen. kanske lika bra att hålla käften. jag et inte.. et vare ut ller n.. på tal om ut eler in, bak och fram... jag tyckte att mina mjukisar satt lite konstigt härom dagen.. ja det va ju inte så konstigt, jag ahde justt dom åt fl håll...
...oh på tal om fel hål, känns som om jga är på väg åt fel håll.. knasigt men sant! suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0